Λίστα Συμβατότητας & Οδηγίες Διασύνδεσης

⇒  Pylon 24.02.16
Epsilon Device Manager 24.02.16

⚠️ Προσοχή: το Device Manager είναι συμβατό από Windows 8 και άνω – Απαραίτητη η αναβάθμιση του .Net Framework σε έκδοση 4.8


Δείτε εδώ τη λίστα συμβατότητας ανά λογισμικό και μοντέλο.

Δείτε εδώ τις τεχνικές οδηγίες παραμετροποίησης ανά μοντέλο POS.

Οδηγίες Παραμετροποίησης Συσκευών POS

Oδηγίες παραμετροποίησης Pylon EFT POS (Α1155 & Α1098)

Οδηγίες παραμετροποίησης Epsilon Smart EFT POS 

E. Πελάτης με ΥΠΑΗΕΣ για τη χονδρική και ΦΗΜΑΣ για τη λιανική, το POS που θα πρέπει να διασυνδέει και αν μπορεί να γίνει και στα δύο.

A. Απαιτούνται δυο POS , ένα για την λιανική  στο οποίο θα κλειδώνει η αξία τής συναλλαγής στο POS και στην χονδρική όπου θα γίνεται καταχώρηση του παραστατικού με τρόπο πληρωμής επί πιστώσει (και διαβίβαση σε πάροχο), και στην συνέχεια θα καταχωρείται το αντίστοιχο εισπρακτικό με 8.4

 

E. Υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης ενός POS με δύο clients ή λόγω Mac Key είναι αδύνατον;

A. Όχι πάντοτε επιλέγουμε συνδεσμολογία ένα προς ένα (ένα POS σε μια θέση εργασίας)

 

E. Αν σε περίπτωση η κάρτα δεν εγκριθεί, η συναλλαγή ολοκληρώνεται και πρέπει να ακυρωθεί, να γίνει ΔΕΛ ή δεν ολοκληρώνεται και δεν χρειάζεται κάποια ενέργεια από τον χρήστη;

A. Σε περίπτωση που μια συναλλαγή δεν ολοκληρωθεί, υπάρχει υποχρέωση να ακυρωθεί το Signature/Token που έχει ληφθεί από τον πάροχο. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, γίνεται αυτόματα από την εφαρμογή κατά την αποτυχία της συναλλαγής. Όμως υπό περιπτώσεις, για παράδειγμα σε ακαριαίο κλείσιμο του τερματικού ή της εφαρμογής, αυτό μπορεί να μην γίνει. Οπότε πρέπει να εκτελεστεί κάποια από τις παρακάτω κινήσεις:

• Να γίνει άνοιγμα της εφαρμογής από κάποιο client (εντός 3 ωρών) ώστε να
ακυρωθούν αυτόματα τα pending signatures.


• Να μεταβείτε στην επισκόπηση Manage EIP EFT Tokens (από Κινήσεις → Εργασίες
→ Πάροχος), να επιλέξετε τα tokens που έχουν status εκκρεμή και να εκτελέσετε
Cancel Payments

• Μπορείτε από τον Χρονοπρογραμματιστή να ορίσετε να εκτελείται καθημερινά η
εργασία ‘Cancel Expired EIP EFT Tokens’ με expiration policy 3ώρες.

 

E. Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η συναλλαγή πάνω στο POS αλλά για κάποιο λόγο δεν πάρει σήμανση από τον ΦΗΜΑΣ ή δεν διαβιβαστεί στον ΥΠΑΗΕΣ, θα υπάρχει δυνατότητα επαναποστολής για σήμανση;

A. Σχετικά το θέμα του παρόχου σε περίπτωση μη διαβίβασης ισχύουν τα δεδομένα της ετεροχρονισμένης αποστολής. 

Σχετικά με το θέμα ΦΗΜΑΣ και διασύνδεση με POS (A1155) στην τρέχουσα χρονική περίοδο βρίσκεται σε στάδιο υλοποίησης και δεν υπάρχει δυνατότητα πληροφόρησης. 

E. Δυνατότητα μικτού τρόπου πληρωμής υπάρχει; π.χ. Σύνολο 100€ – 50€ POS / 50€ μετρητά.

A. Έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μικτό τρόπο πληρωμής. Σε δοκιμαστικό περιβάλλον όπου έγινε ο έλεγχος και εφόσον έχει οριστεί μικτός τρόπος πληρωμής, στην καταχώρηση του παραστατικού δημιουργούνται οι αντίστοιχοι διακανονισμοί που ενημερώνουν με την σειρά τους το παράθυρο πληρωμής που διαχειρίζεται ο χρήστης.   

E. Υπάρχει μέγιστος αριθμός POS που μπορούν να διασυνδεθούν με ΦΗΜΑΣ και ΥΠΑΗΕΣ;

A. Ο μόνος περιορισμός αφορά το Device Manager το οποίο διαθέτει στην παρούσα έκδοση μόνο 10 κανάλια. Ωστόσο υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης κάτι το οποίο σημαίνει πως δεν έχετε κανένα περιορισμό.

 

Κατηγορίες: POS