Οδηγίες Αναβάθμισης Εγκαταστάσεων Pylon.

  1. Κάντε λήψη του αρχείου αναβάθμισης από εδώ και αναζητήστε το στο φάκελο “Λήψεις” ή “Downloads” σε όσα τερματικά (clients) έχετε καθώς και το Epsilon Device Manager 24.02.13.

 

Κάντε δεξί κλικ στο αρχείο –> Ιδιότητες –> Άρση Αποκλεισμού (Unblock) και ΟΚ.

 

Eκτελέστε το αρχείο με διπλό κλικ.

Έναρξη της διαδικασίας αναβάθμισης. Πατήστε ‘Επόμενο’ για συνέχεια.

 

Ενημέρωση των όρων της άδειας χρήσης. Για την αποδοχή τους πατήστε ‘Συμφωνώ’ για συνέχεια.

 

 

Επιλογή του φακέλου εφαρμογής. Εφόσον ο προτεινόμενος φάκελος είναι ο ισχύων πατήστε ‘Εγκατάσταση’ για συνέχεια.

 

 

Ολοκλήρωση της αναβάθμισης της εφαρμογής. Πατήστε ‘Τέλος’.

Διαδικασία Αναβάθμισης Βάσης Δεδομένων

Η συγκεκριμένη εργασία αναβαθμίζει την βάση δεδομένων που βρίσκεται στο Cloud στην τρέχουσα έκδοση εφαρμογής. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερα τερματικά (clients) από ένα, θα εκτελεστεί μόνο σε ένα τερματικό.

 

Κωδικός Πρόσβασης Βάσης Δεδομένων

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αναβάθμισης εμφανίζεται το παρακάτω μήνυμα και επιλέγετε «Ναι».

 

⚠️ Προσοχή: Τα πεδία “Κάτοχος” και “Κωδικός” θα πρέπει να μείνουν κενά.

 Break Compatibilities/Critical Warnings

Στην συνέχεια μπορεί να εμφανιστεί η παρακάτω οθόνη και θα χρειαστεί να κάνετε αποδοχή των «Break Compatibilities/Critical Warnings» (Κατανοώ τους κινδύνους) και να επιλέξετε «ΟΚ».

 

Συγχρονισμός Βάσης Δεδομένων

Στην εργασία Συγχρονισμού της Βάσης Δεδομένων επιλέγετε «Συγχρονισμός».

 

⚠️ Προσοχή: η διαδικασία θα πρέπει να ολοκληρωθεί επιτυχώς και χωρίς να διακοπεί.

 

 Ενεργοποίηση Εφαρμογής

Τέλος, επιλέγετε «Ενεργοποίηση» για ενεργοποίηση του σειριακού/άδειας χρήσης.

 

Στο πεδίο Serial Number (ή Σειριακός Αριθμός) πρέπει να εμφανίζεται ο σειριακός αριθμός της εφαρμογής όπως αναφέρεται
στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται τον πληκτρολογείτε.

 

   Το τμήμα υποστήριξης της SSPC βρίσκεται πάντα στη διάθεσή σας για κάθε απορία ή συμβουλή.                          

Κατηγορίες: Cloud Hosting